4

Philippines vs Filipino
321   11

  • Manowarrior
    0

    Why do we spell the country with a 'Ph' but the nationality with an 'F'? I don't get it. It would make a lot more sense if they were either The Filippines and Filipino or The Philippines and Philipino.

    Maybe @UncivillyPandaKa can shed some light on this.

    Congratulations 2010, 2012, and 2014 San Francisco Giants! Beat LA!

    Ain't got no time for bird sex, I wanna fly...


  • Babbling
    2

    It's because Uncircumcised Philipino is racist.


  • Manowarrior
    0

    ThorsPenor said:

    It's because Uncircumcised Philipino is racist.

    .....Wha?

    Congratulations 2010, 2012, and 2014 San Francisco Giants! Beat LA!

    Ain't got no time for bird sex, I wanna fly...


  • Babbling
    0

    Uncircumcised Philippines is something Yellow 7 used to say. It's actually Uncircumcised Philistines from the Bible but yeller seven wasn't the smartest death threat troll.


  • Manowarrior
    0

    ThorsPenor said:

    Uncircumcised Philippines is something Yellow 7 used to say. It's actually Uncircumcised Philistines from the Bible but yeller seven wasn't the smartest death threat troll.

    lol

    Congratulations 2010, 2012, and 2014 San Francisco Giants! Beat LA!

    Ain't got no time for bird sex, I wanna fly...


  • Banned
    0

    Asians just like to confuse Westerners for no reason at all. Duh.

    [REMOVED TO CONFORM WITH LOCAL AND INTERNATIONAL CENSORSHIP LAWS]


  • Manowarrior
    0

    bnmjy said:

    Asians just like to confuse Westerners for no reason at all. Duh.

    They're doing a damn good job of it, then.

    Congratulations 2010, 2012, and 2014 San Francisco Giants! Beat LA!

    Ain't got no time for bird sex, I wanna fly...


  • 2

    The Philippines are named after King (Prince?) Philipp of Spain, hence the P.
    The F for the people... Thats cuz we wanna be assholes.

    The professor sat down, utterly defeated by the young man's overwhelming brilliance.
    That young man’s name?
    Albert Einstein.


  • Manowarrior
    1

    UncivillyPandaKa said:

    The Philippines are named after King (Prince?) Philipp of Spain, hence the P.
    The F for the people... Thats cuz we wanna be assholes.

    Well that's half the mystery solved.

    Congratulations 2010, 2012, and 2014 San Francisco Giants! Beat LA!

    Ain't got no time for bird sex, I wanna fly...


  • Banned
    0

    UncivillyPandaKa said:

    The Philippines are named after King (Prince?) Philipp of Spain, hence the P.
    The F for the people... Thats cuz we wanna be assholes.

    Why Pinoy then?


  • SwimComrad
    0

    Because Spain is an asshole

    alt text


Log in to reply