4

went to a garden and sculpture park today
2472   66

  • Swimuminati
    11

    spent five hours walking around looking at shit loads of art and some plants

    the Neuron was one of my favorites

    http://i15.photobucket.com/albums/a373/firefly24/Mobile Uploads/20160823_121945_zps8djimblk.jpeg

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • SwimPeanut Banned
    1

    My Evangelion could completely destroy that thing.

    00


  • Incoherent Babbling Banned
    1

    crazy thought to think there's a seemingly infinite amount of those that look just like that in your head.

    Lol fk u.


  • Swimuminati
    4

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • SwimPeanut Banned
    0

    00


  • Incoherent Babbling Banned
    1

    HUE MANZ R ALLY INS

    Lol fk u.


  • Swimuminati
    0

    i was actually saying the same thing to my mom when i was standing beneath it

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • 0

    That thing looks like a piece of junk!


  • Check It Out!
    0

    What a nice looking day. It's been a while since I saw such a clear sky and so much vibrant green in the middle of summer.

    This is what central and northern Cali are like right now:


  • Swimuminati
    3

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • Check It Out!
    1

    Also, that sounds like a pretty interesting adventure.


  • 0

    Omg! That thing is hideous!


  • Swimuminati
    0

    yeah, i knowz it. that sucks :(

    you should move to michigan where wildfires are extremely rare

    we can hash nap in hammocks, i will listen to you rant about things, and the solution will be to go to the sculpture park

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • Swimuminati
    1

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • Check It Out!
    1

    Can...can this really be a thing? Please?

    Also you guys get snow, and I'll get to regularly go watch my favorite college football team play.


  • Check It Out!
    0


  • 0

    (sits silently with hands folded)


  • Swimuminati
    0

    i mean yeah, i like friends
    you gotta pay your own way though, i'm a broke ass bitch

    snow sucks horse cock in every way other than viewing from the warmth of indoors
    football is definitely a thing people seem to like here... i dunno anything about it
    UofM?

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • Swimuminati
    2

    1-"Give me a progress report lieutenant"
    2-"Well, sir, the alien has been subdued, but the new weapons seemed to have encased it in steel...sir"
    1-"Were they supposed to do that?
    2-"No, sir, they were supposed to vaporize it completely...we're having a problem finding a way to clear the site"
    1-"It's fine, leave it where it is...we'll call it an art installation"
    2-"what if the alien isn't dead, sir? We haven't finished analyzing it and aren't completely sure of it's capabilities"
    1-"If it's some how still alive and regains mobility...god help this town....god help us all"


  • Swimuminati
    1

    this explains the many decapitated nudes around the place...

    am I smilin enough? am I smilin too much? am I tucked in and buckled, do my tits touch? hi, how are you, how high are you?
    less teeth and more tits its never enough. you'll never be good enough.


  • Check It Out!
    1

    Well yeah no shit I'd be paying my own way. I mooch off my parents, not my friends.

    I'm sure the novelty of frequent snow would wear off the first day I have to go shovel the shit out of the driveway.


Log in to reply